|
Post by dynamo on May 16, 2006 13:12:52 GMT 2
Carita kirjoitti: "..... olet koulutusvastaava, joka siis tarkoittaa sitä että sinä koordinoit koulutstilaisuuksia ja toimit yhteyshenkilönä kouluttajien ja koulutettavien välillä?" Pakko puuttu tuohon, vaikka taannoin päätin, etten enää lähde mukaan moiseen Koulutusvastaava on LAJISTA RIIPPUMATTA henkilö, joka vastaa siitä, että koulutukset toimivat. Hän on koulutuksien vastuuhenkilö. Hänen puoleen käännytään kun halutaan tietoa tai apua ongelmiin - hänellä on viime käden tieto ja taito ko. asioista. Tällä en suinkaan puutu Nina R:n rooliin Suomen Spinoneissa, vaan vastauksellani yritän jälleen selventää, mitä jotkut sanat ja käsitteet oikeassa elämässä tarkoittavat. maija salmi
|
|
|
Post by carita on May 16, 2006 14:49:05 GMT 2
|
|
|
Post by Vieras on May 16, 2006 15:42:31 GMT 2
Tai sit pitää matalaa profiilia koordinaattorin, kerhojen ja koulutuksen kans, hankkii nöyrästi näytöt palaa sit asiaan kun on asialle tulosta takana.
|
|
|
Post by FannyNina on May 16, 2006 20:42:21 GMT 2
Hei Tack Carita Hyvä pointti , Maija En ole ikinä sanonut että olen mikään guru mutta autan mielelläni järjestelyissä, kehitystä,kehitystä.....hiljaa hyvää tulee! Jaloissa ihana pentu joka kivasti noutaa varista ja pilliä tottelee.. Kiitos kaverit, keep up the good spirit.) Hyvää kesää kaikille! Terv Nina R
|
|
|
Post by dynamo on May 16, 2006 21:23:06 GMT 2
Hei kaikki - Parasta kuitenkin on, että on innostusta asioihin! Ilman sitä ei takuuvarmasti synny mitään.
Onks sulla Fannin Nina labbiksen pentu?
t. maija
|
|
|
Post by FannyNina on May 16, 2006 21:31:14 GMT 2
Hei Maija Joo, siis mun vanhemmilla mutta mun äiti on vähän huonona niin katsotaan miten tässä käy. Olen kait sit se jonka sen kanssa eniten harrastaa...tosi kivaa Mutta Fanny voi hyvin ja kivasti aikuistunut, kiva kaveri! Terv Nina R
|
|
|
Post by Salla F on May 16, 2006 21:45:50 GMT 2
Toivon kaikkea hyvää Nina sinulle ja äidillesi. Salla (ps. vierailu muiden rotujen puolella avartaa aina koira kuin koira)
|
|
|
Post by Nina P. on May 17, 2006 10:01:54 GMT 2
"Tai sit pitää matalaa profiilia koordinaattorin, kerhojen ja koulutuksen kans, hankkii nöyrästi näytöt palaa sit asiaan kun on asialle tulosta takana. "
Allekirjoitan täysin tämän puskasta heitetyn kommentin! Itse olen hyvin nöyrästi liikkeellä. Kilpailen kaikissa "lajeissa" vain itseäni vastaan ja olen iloinen ja onnellinen, kun kehitystä tapahtuu.
Jos tätä palstaa ajatuksella lukee, huomaa, että myös "kerhomme" yrittää toimia näin, työrauhaa ja asiallista suhtautumista kaivaten.
|
|