|
Post by Nina P. on Sept 30, 2004 13:18:14 GMT 2
Voisikohan näille sivuille saada vinkkejä ja ohjeita KAER-koulutukseen? Ihan sellaisia aloittelijalle tarkoitettuja: mistä kannattaa aloittaa ja miten edetä. Neuvoista olisi varmasti apua monelle ja mielestäni se olisi parempi tapa kannustaa ihmisiä käyttöpuolelle, kuin että riidellään tulosten merkityksestä.
|
|
Maija
Full Member
..Paras tapa s?ilytt?? kasvonsa, on pit?? niiden alaosa suljettuna...
|
Post by Maija on Sept 30, 2004 14:04:32 GMT 2
Oon odotellu ihan samaista juttua
|
|
|
Post by kerttu on Sept 30, 2004 14:30:47 GMT 2
Olet oikeassa Nina, kannatan koulutuskeskustelua. Tosin on vähän huono antaa yleisneuvoja, olisiko parempi jos koitettaisiin vastata esitettyihin kysymyksiin ja siten herättää keskustelua. Minulla on ollut hyvä kopionippu,jota olen jakanut. Mm .Caritalla on se - tehän lupasitte Eijan kans kirjoittaa sen wordille että sitä voisi sähköisesti jakaa halukkaille. Onko homma millä mallilla? Toivottavasti eilinen keskustelu ei vienyt yhteistyöhaluja:) Kaitpa me aikuiset ihmiset osataan pitää asiat asioina muut muina.... Sen kopioiminen nimittäin ei ole kovin halpaa ja olen niitä jo muutamia kymmeniä kopioinut omille kasvateilleni ja myös antanut muille asiasta kiinnostuneille. Senhän voisi tietenkin myös laittaa tänne saitille josta sen voit itse kukakin tulostaa itselleen. Jos joku on näppärä koneella kirjoittaja ja ilmoittautuu vapaaehtoiseksi konekirjoittajaksi, ilmoittakaa postiosoite, niin laitan materialia josta kuvittelisin olevan hyötyä. Onhan niitä kirjojakin olemassa mm Tuomo Karsikkaan koulutusopas on melko hyvä.
|
|
|
Post by Nina P. on Sept 30, 2004 14:47:00 GMT 2
Tiedustelee Kertulta varovasti ennen kuin ilmoittautuu vapaaehtoiseksi:
Mitenköhän paksusta kopionivaskasta on kysymys? Jos ei nyt ihan mitään kirjaa tarvitse kirjoittaa, niin voisin kyllä näpytella tekstin sähköiseen muotoon.
|
|
|
Post by kerttu on Sept 30, 2004 14:55:46 GMT 2
riippuu paljonko kehtaat kirjoittaa Voihan sen urakan jakaa, josko laittaisin sinulle sanotaanko vaikka alle 10 sivun nipun. Odotellaan josko Carita ja Eija hoitaa sen suurimman nipun mikä heidän kans alustavasti sovittiin. Sinulla ei liene sitä minun antamaa nippua, Repen velipojalle Ticolle muistelen antaneeni. Muuten sitten samalla tiedoksi, se minun Spinone kirja ei ole vieläkään löytänyt kotiin, muistaako kukaan sitä minulta lainanneensa??Maija I varmaan voi järjestää sitten oman linkin jonka alle nämä koulutusoppaat voi sujauttaa.
|
|
Maija
Full Member
..Paras tapa s?ilytt?? kasvonsa, on pit?? niiden alaosa suljettuna...
|
Post by Maija on Sept 30, 2004 16:26:21 GMT 2
Voi laittaa oppaille oman osaston tuonne saitille.
Mulla on kans jotain omia raapustuksia tottelevaisuuden opettamisesta...
|
|
|
Post by Nina P. on Sept 30, 2004 18:01:40 GMT 2
Kiva, että asia etenee Laitan Kerttu sulle vielä postia, kyllä semmoisen muutaman kymmenen sivun kirjoitus sujuu ihan hyvin. Opinpahan sitten siinä samalla, kun kirjoittelen. Jos Maija kirjoittaa tokokoulutuksesta, niin minähän voisin sitten vielä kirjoittaa vaikka agilitysta jossain vaiheessa.
|
|
|
Post by Dynamo on Oct 1, 2004 9:49:32 GMT 2
... ja mä voin puolestani laittaa jotain kantapään kautta opittuja vinkkejä noutoharjoituksista. Vaikka ne ovatkin pk-puolen peruja, hyväksi ne olen havainnut spindepoikienkin kohdalla. Toinen osaa kantaa raakaa kanamunaa suussaan vaikka koko lenkkimatkan - ja muna on ehjänä, kun tullaan kotipihalle ;D No en mä aina sentään noin hulluja ole harjoitellut...
Hyvää viikonloppua! Nyt tämä likka siivoaa vapaapäivän kunniaksi ja sit ottaa kundit kyytiin ja lähtee mettiä kohden teemalla "Kadonneen suppilovahveron metsästäjät".
t. Maija S
|
|
|
Post by Dynamo on Feb 3, 2005 18:07:43 GMT 2
Taas tuli kantapään kautta opittua, että hei, pitäis kait vähän treenatakin Otin piiiitkästä aikaa noutamista linnulla - jäisellä. No on täällä' sentään jäisiä ennenkin haettu, eli mitäs sitä sulattelemaan? Heitto, koira noutamaan - "hae kuule itte jääklönttis!" Kyllä se onnistui loppujen lopuksi, mutta kivaa ei ollut, kummallakaan. Onneks älysin sentään ottaa lopuksi liikkeen muulla, kivemmalla, että jäi edes hyvä mieli. Nimimerkki: "Kyllähän se lintu piti ottaa aamulla sulamaan..."
|
|
PasiK
New Member
|
Post by PasiK on Feb 3, 2005 20:42:05 GMT 2
Hello!
Voisihan niitä koulutusohjeita ajatella scannattavankin, jos vaan tilaa on. Meillä töissä on ainakin scanneri, jos se on parempi tapa.
Terv. Pasi
|
|