|
Post by kerttu on Jan 31, 2011 9:08:55 GMT 2
Olisiko aika uusia spinone sivut?? Kateellisena katoin vislojen sivua www.vizsla.fi/ paljon informatiivisemmat kuin meillä. Tämähän ei oikeestaan ole kuin keskustelupalsta. Suomen spinoneillakin oli paljon paremmat kuin nämä Ninako se oli webmasterina niissä? Onko jo tarpeeksi aikaa kulunut ja tunteet laantuneet, minulle ainakin passaisi vaikka niiden sivujen pohjalle alettaisiin rakenteleen lisää tietoa Ensinnäkin pitäisi olla se webmasteri ja sitten pitäisi olla vähän rahaa sivuston ylläpitoon. Löytyykö talkoohenkeä, aletaanko uudistamaan sivustoa???
|
|
|
Post by tiinatara on Feb 1, 2011 6:58:23 GMT 2
Samaa mieltä Minnan kanssa!
Olisi siis jo aika ;D
-Tiina-
|
|
outi
New Member
|
Post by outi on Feb 1, 2011 19:29:37 GMT 2
Uusi Spinone sivusto olisi kyllä edustavaa rodullekin Tämähän on niinkuin Kerttu totesikin keskustelupalsta. Toivottavasti talkoohenkeä löytyy, voin ainakin omasta puolestani ilmoittautua talkooporukkaan. Outi
|
|
|
Post by Sanna on Feb 2, 2011 8:47:11 GMT 2
Omasta puolestani ilmoittaudun mukaan talkoisiin ja webmasterin avuksi, mutta itse nettisivujen rakentaminen on minulle kyllä ihan ydinfysiikkaa...
|
|
|
Post by tiinatara on Feb 2, 2011 18:39:00 GMT 2
Mukana ollaan, mut en kylläkään osaa sivuja väsätä.
-Tiina-
|
|
|
Post by kerttu on Feb 6, 2011 16:11:09 GMT 2
Sivuston ylläpito ei taida olla asiallista ilman taustalla olevaa kerhoa. Muutama vuosi sitten Suomenmaassa toimi Suomen Spinonet ry . Mielestäni polkupyörää ei kannattais kahesti keksiä ja kokeilin ystävällisesti kysästä viimeisimmältä puheenjohtajalta voisiko ajatella että ko kerho viritettäisiin yhteistuumin uudelleen henkiin. Samasta rodusta ja sen puitteissa toimimisesta kun on kyse. Se ei kuulemma käy, ja materiaalia ei saa käyttää.) Voimme toki perustaa uuden kerhon jos löytyy halukkuutta, sehän ei ole ongelma. Kertokaapa mielipiteitä
|
|
|
Post by satus on Feb 6, 2011 18:49:11 GMT 2
Olisihan tuo jo aika.. Mutta sivustojen kokoaminen ilman ns.kerhoa ei taida olla mihinkään perustuvaa..ja muistuttaisin että tämähän ei ole mikään spinonesivusto vaan puhtaasti keskustelupalsta, joka kyllä kaipaisi kanssa uudistuksen ilmeeseensä, eli pistää webmasterina sen projektiin harkintaan. Mutta jos porukalla on intoa ja halua alkaa perustamaan uutta kerhoa, jos ja kun suomen spinonet eivät halua jatkaa olemassa olevan kerhon toimintaa. Niin mehän perustetaan sitten uusi kerho. Olisiko mitään ideaa, jos vaikka mietittäis ihan tosissaan olisko uudelle kerholle toimijoita ja jäseniä. Ja pidettäisiin vaikka perustamiskokous erkkarin yhteydessä Voin lupautua olemaan puuhamiehenä jos porukkaa kiinnostaa lähteä kerhon toimintaan mukaan..issekseen on aika ikävää minkäänlaista kerhoa pyöritellä.
|
|
|
Post by Sanna on Feb 6, 2011 20:45:21 GMT 2
Rotuyhdistys/kerho on ihan hyvä idea, jos vaan tarpeeksi kiinnostusta löytyy ja yhdistyksen säännöt ja tavoitteet saadaan kirjattua sellaiseksi, että suurin osa rotua harrastavista voi ne allekirjoittaa. Minä ainakin olen kiinnostunut ja voin lupautua Satulle avuksi. Tuo erkkari olisi varmasti paras paikka kokoukselle, koska silloin varmaan olisi eniten rodun harrastajia samassa paikassa?
|
|
|
Post by tiinatara on Feb 7, 2011 7:01:35 GMT 2
Apulainen ilmoittautuu!! Olisihan se kiva saada spinoneille oma kerho!
Kuinka moni olisi valmis jäseneksi ja toimintaan mukaan??!! Minä ainakin olen!
|
|
outi
New Member
|
Post by outi on Feb 7, 2011 17:48:46 GMT 2
Koska suomen spinonet ry.tä ei saada heräteltyä, niin pyöräytetään uusi kerho/yhdistys. Ehdottomasti olen mukana ja puuhamiehenä mielellään myöskin. Yhdessä kannattaa yhdistyksen /kerhon toiminta viritellä käyntiin Perustamiskokoukselle erkkari olisi hyvä aika/paikka. Uskoisin ,että jäseniäkin löytyy jos/kun tarjolla on yhteisiä juttuja, koulutuksia ja toimintaa myös talvikaudelle. Outi
|
|
|
Post by kerttu on Feb 7, 2011 20:39:22 GMT 2
no tämähän näyttää hyvältä - siis on näköjään aika. Pallo on nakattu Satulle ei muuta kuin polkase homma käyntiin, tukea saat. Mukava kun uudet harrastajat ovat innokkaita. Nyt on hyvä sauma sulkupolven vaihdokselle
|
|
|
Post by satus on Feb 8, 2011 8:30:55 GMT 2
Niin täytyy ensin miettiä mitä kerholta / yhdistykseltä halutaan ja mihin toiminta perustuu. Ja onko tarpeeksi kiinnostuneita lähtemään touhuun mukaan ja jäseniksi. Jos tästä nyt jotain uutta orastavaa alkua ja innostusta löytyy, niin spinone harrastajien kerhon perustamiskokousta voisi miettiä tosiaan erkkarin yhteyteen.
Haluaisin kuulla mielipiteitä vielä asiaan, ja mitä harrastajat haluaisivat kerholta...muutakin kuin toimivat kotisivut?
|
|
|
Post by Sanna on Feb 8, 2011 10:49:01 GMT 2
Esimerkiksi juuri tuolla vizslojen kerhon säännöissä on aika lailla koottuna ne asiat, joita itse rotuyhdistyksen/kerhon tavoitteilta ja toiminnalta toivoisin.
|
|
|
Post by tiinatara on Feb 8, 2011 20:12:51 GMT 2
Samaa mieltä Sannan kanssa! Siinä kerrotaan kaikki mitä tarviikin. Samaanhan meidänkin pitää pyrkiä.
-Tiina-
|
|
Tino
Full Member
|
Post by Tino on Feb 11, 2011 17:06:34 GMT 2
Mukavaa kun tänne on virinnyt tällaista keskustelua! Koetein jo aiemmin kommentoida, mutta foorumi ilmoitti että " too many connections" eikä vastausta voinut laittaa. Ilmeisesti asia ihmisiä kiinnostaa.
|
|