|
Post by maija s on Nov 16, 2005 22:01:32 GMT 2
Ai täällä oikein fanitetaan Koira on D. Batman Forever, tervelonkkainen. Ja kun "ylilaurisia" olet, niin kerrottakoon, että koira on Kerttulin Viivin velipuoli, samasta isästä siis. Kiva että tykkäsit - niin tykkään minä ittekin. Sallittakoon tämä pieni omakehu vastapainoksi sille, että olen tämän saman pentueen julkisesti mollannut tälläkin saitilla moneen kertaan
|
|
|
Post by kerttu on Nov 17, 2005 9:24:17 GMT 2
Voi kiitos Hanna - " fani klubi" -sehän kuulostas hienolta sehän oliskin ensimmäinen tällä saitilla ;D Terkut ja taputukset komea- ja kumeaääniselle Irpalle.
|
|
|
Post by kerttu on Feb 3, 2006 17:02:22 GMT 2
Fragola Julianon ( om Tero Kainulainen) lonkkalausunto tuli tänään SKL:stä ja Nuutti piti pentueen suoran puhtaana, eli senkin lonkat A/A ja kyynärät 0/0 kuten muittenkin seitsemän jotka on kuvattu, yksi on vielä kuvaamatta, mutta annetaan sen ensin rauhassa pitää juoksunsa. Muuten, nopea tuo koiranet,ainakin tässä asiassa, aloin tarkistamaan sieltä, että onhan asia varmasti niin että vain yhdeltä puuttuu kuvaus, ja kuinka ollakkaan tuo Nuurin tieto oli jo siellä ja kirje tuli tänään.Yllätys.
|
|
|
Post by carita on Mar 9, 2006 22:15:50 GMT 2
BRIER CREEKS PENNY LANE, eli Trixi Lonkat A/A
|
|
|
Post by kerttu on Mar 9, 2006 22:52:30 GMT 2
Onnittelut - tiiät mitä lisää, niin todennäköisessti hyvä jalostuskoira, ja sitä kautta tervetullut lisä geenipohjaamme Mikäli tarvitset apuja -olen käytettävissä
|
|
|
Post by Wilma laumoineen on Mar 11, 2006 16:02:32 GMT 2
Hienoja tuloksia,onnittelut täältäkin suunnalta
|
|
|
Post by jansku on Mar 11, 2006 19:25:46 GMT 2
Onnittelut Meijänkin pitäs mennä Ronin kanssa piakkoin kuvauksiin,täyttähän ukkeli kohta 2 vee.Kun sais vaan aikaseks varata sen ajan...
|
|